DSpace Repository

Rolul empatiei funcţionarului public cu statut special în stabilirea contactului psihologic cu subiecţii raporturilor juridice

Show simple item record

dc.contributor.author BIVOL, Aliona
dc.date.accessioned 2023-09-06T13:13:51Z
dc.date.available 2023-09-06T13:13:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.academy.police.md:8080/xmlui/handle/123456789/776
dc.description În: Protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului în procesul asigurării ordinii şi securităţii publice: (Materialele conferinței ştiinţifice cu participare internaţională, 9 decembrie 2021), Chișinău, 2022, p. 346-355. ISBN 978-9975-135-53-5 (PDF). en_US
dc.description.abstract Funcționarii publici cu statut special implementează empatia ca un remediu în stabilirea contactului psihologic cu subiecții raporturilor juridice. În funcție de participant la proces este utilizată empatia cognitivă, intuitivă, emoțională. Empatia aplicată corect și potrivit tipului subiectului raporturilor juridice asigură succesul deblocării comunicării. Imitarea dispozițiilor celeilalte persoane formează o sincronizare a emoțiilor și sentimentelor. În raport cu unii făptași, empatia se aplică prin canalul rațional, ceea ce determină un contact psihologic eficient în procesul de descoperire a adevărului. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Departamentul editorial poligrafic al Academiei „Ștefan cel Mare” a MAI en_US
dc.subject empatie en_US
dc.subject contact psihologic en_US
dc.subject canal raţional en_US
dc.title Rolul empatiei funcţionarului public cu statut special în stabilirea contactului psihologic cu subiecţii raporturilor juridice en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account