dc.contributor.author |
POSTOVAN, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-12T12:33:20Z |
|
dc.date.available |
2020-02-12T12:33:20Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.academy.police.md:8080/xmlui/handle/123456789/268 |
|
dc.description |
În: Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a Ministerului Afacerilor Interne al Republicii Moldova. Știinţe juridice; Nr. 1, Chişinău, 2015, p. 112-118. ISBN 978-9975-121-52-1. ISSN 1857-0976. |
en_US |
dc.description.abstract |
Violenţa, inerentă naturii umane, este omniprezentă în societate şi îmbracă diferite forme de manifestare. Ca parte integrantă
a comunităţii, mediul educaţional preia o parte a tensiunilor şi este, la rîndul său, un cadru generator de diferite tipuri de tensiuni.
Fără îndoială, violenţa în şcoli nu este un fenomen nou, ea însoţind praxisul educaţional de la începuturile sale, este însă mai cunoscută
prin contribuţia mass-media şi prin permeabilitatea dobîndită de instituţiile de învăţămînt în noul context al globalizării. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Academia „Ştefan cel Mare” a MAI al RM |
en_US |
dc.subject |
violenţă şcolară |
en_US |
dc.subject |
praxis educaţional |
en_US |
dc.subject |
mediu şcolar |
en_US |
dc.title |
Accepțiuni generale privind factorii generatori ai violenţei şcolarei |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |