dc.contributor.author |
ZAVATIN, Vasile |
|
dc.contributor.author |
IONAȘCU, Vitalie |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T06:31:10Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T06:31:10Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.academy.police.md:8080/xmlui/handle/123456789/1019 |
|
dc.description |
În: Legea și viața, nr. 12 (348) 2020, Chișinău, 2020, p. 36-45. ISSN 1810-309X. |
en_US |
dc.description.abstract |
Se consideră că formatul paramilitar tipic nu reușește să pregătească viitorii polițiști pentru a lucra într-un mod
compatibil cu modelul de servicii polițienești orientate către comunitate și neglijează principiile de bază ale teoriei învățării
adulților. În esență, pentru a produce specialiști care sunt capabili să aplice cu succes tehnici de intervenție profesională
orientate către comunitate (de exemplu, colaborare pro activă cu membrii comunității, instituțiile de învățământ trebuie să
instruiască recruții în vederea obținerii unor abilități necesare soluționării problemelor în mod independenți și creativ. Un
polițist bine pregătit a necesitat întotdeauna o combinație unică de abilități fizice, cognitive, emoționale și interumane. Din
aceste considerente, în studiul dat au fost supuse analizei principalele abilități și competențe care trebuie dezvoltate în cadrul
formării și instruirii viitorilor polițiști. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
instruire |
en_US |
dc.subject |
formare |
en_US |
dc.subject |
recrut |
en_US |
dc.title |
Noi direcții în pregătirea funcționarilor publici cu statut special în cadrul MAI |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |